Hidraulika
Vršimo prodaju i reparaciju hidrauličnih sustava na bagerima, građevinskim, šumskim i poljoprivrednim radnim strojevima, te drugim vozilima.
Proizvodimo i vršimo servis cilindara i ostalih hidrauličnih komponenti, te gumenih i čeličnih hidrauličnih cijevi od 20 do 3200 bara. Izrađujemo gumene i čelične lajtunge za kočnice i brtve.

Reparacija-reparatura letve volana
Jedina smo tvrtka u Karlovačkoj županiji koja profesionalno vrši reparaciji letve volana.
Kod reparacije vršimo izmjenu viskotlačnih semeringa, piksi, brtve upravljnja, a po potrebi mijenjamo i cijev ili klipnjaču.
Nakon reparacije vrši se tlačno ispitivanje iste.
Dugogodišnje iskustvo u proizvodnji hidrauličnih cilindara svrstava nas u najpouzdanije servise za reparaturu letvi volana.
Pouzdana letva volana život znaći, stoga pametno odaberite kome taj posao povjeravate.

Hidraulična mehanika
Vršimo popravak svih kvarova na radnim strojevima, a specijalizirani smo za popravak svih vrsta hidrauličnih sustava.
Vršimo prodaju i reparaciju hidrauličnih sustava na bagerima, građevinskim, šumskim i poljoprivrednim radnim strojevima, te drugim vozilima.
Proizvodimo i vršimo servis cilindara i ostalih hidrauličnih komponenti, te gumenih i čeličnih hidrauličnih cijevi od 20 do 3200 bara. Izrađujemo gumene i čelične lajtunge za kočnice i brtve.

PROIZVODNJA HIDRAULIČNIH CJEPAČA
Znanje i iskustvo vezano za našu djelatnost šumarstva i hidraulike pretvorili smo u izradu najkvalitetnijih traktorskih cjepača na tržištu.
Cilindar, crijeva i konstrukcija naš su proizvod dok ostale komponente možete birati iz širokog asortimana ostalih priznatih proizvođača koje nudimo. Naša proizvodnja nije serijskog tipa već je svaki cjepač unikatan i prilagođen željama svakog kupca.
Hidromotor, Hidraulični motor ili hidraulični aktuator
Hidraulični motori se dijele na rotacijske hidraulične motore, hidraulične cilindre i zakretne hidraulične motore. Cilindri i zakretni motori imaju pomak ograničen dvjema krajnjim točkama.
Rotacijski hidraulični motor
Suprotno hidrauličkim pumpama, hidraulički motori pretvaraju energiju hidrauličkog fluida u mehanički rad. Konstrukcija rotacijskih motora i pumpi je u osnovi jednaka, pa se često isti stroj može prema potrebi koristiti kao pumpa ili motor (reverzibilni stroj). Prema brzini vrtnje razlikuju se sporohodni i brzohodni motori.
Zakretni hidraulični motor
Ima ograničen kut zakreta, a zakretno kretanje ostvaruje direktno ili indirektno. Direktno zakretanje ostvaruje se pomoću krila (poput krilnog motora s jednim krilom) unutar cilindra s fiksnom radijalnom pregradom između tlačnog i usisnog dijela. Maksimalni zakret takvog motora iznosi oko 300º. Indirektno zakretanje ostvaruje se pomoću cilindra preko zupčaste letve (ozubnice) i zupčanika uz maksimalni zakret oko 720º.
Hidraulički cilindar ili linearni hidraulički motor
Najčešći izvršni dio u hidrauličkom pogonu, koji služi za pretvorbu energije hidrauličkog fluida u mehanički rad(izvršna sila se kreće po pravcu). Njegova ulazna veličina jest hidraulički fluid pod tlakom koji djeluje na površinu klipa hidrauličkoga cilindra. Time uzrokuje pravocrtno kretanje klipa, a kao posljedica toga i klipnjače koja je povezana s teretom. Tako se energija hidrauličkoga medija pretvara u provodljivu snagu koja djeluje pravocrtno. Hidraulički medij uglavnom je mineralno ulje; u hidraulici se upotrebljavaju i sintetička ulja i emulzije, a sve više i voda (vodena hidraulika).
Ponuda proizvoda
Zupčaste pumpe
Zupčasta pumpa je pumpa koja radi na principu pokretanja zupčanika. Sastoji se od dva zupčanika koja su smještena u kućištu pumpe. Jedan zupčanik je pogonski i dobija pogon od pogonskog uređaja (najčešće elektromotor), a drugi zupčanik je radni. Zupčanici su međusobno spregnuti, te se okreću ovisno jedan o drugom. Razmak između kućišta i vrha ozubljenja je tek dovoljan da se zupčanici nesmetano okreću u kućištu, da bi se spriječilo strujanje tekućine između kućišta i ozubljenja. Ovo je jedna od najčešće upotrebljavanih izvedbi pumpi, koja ima vrlo široku primjenu, posebno pri prebacivanju viskoznijih tekućina.

















Klipna pumpa
Klipna pumpa je pumpa s linearno pokretnim dijelovima koja se sastoj od radnog cilindra u kojem se nalazi klip kao radni element , te pogonskog dijela, najčešće ostatka klipnog mehanizma s zamašnjakom i osovinom koju goni elektromotor.




Reduktori - ubrzivači
Prijenosni omjer ili prijenosni odnos prijenosnika (R) je omjer brzina ulaznog (pogonski) i izlaznog (gonjeni) člana prijenosnika. Kod zupčanog prijenosnika obodna brzina ulaznog i izlaznog zupčanika mora biti jednaka.




Krilna pumpa
Krilna pumpa bazira se na rotaciji dva krila u suprotnim smjerovima, koja su instalirana unutar kućišta. Krila su fiksirana na osovinama koje su spojene sa vanjskim sinkronizatorom. Osovine su opremljene sa zupčanicima, koji se nalaze unutar sinkronizatora i daju pogonsku snagu pomoćnom vratilu. Rotacija osovina je sinkrozirana, tako da se one ne susreću jedna sa drugom u toku samog procesa rada.
Cilindri
Cilindri se koriste kod alatnih strojeva, u uređajima za transport (podizanje, utovarivanje), kod pokretnih strojeva poput traktora i bagera itd. Prisutni su i u strojogradnji za transportne naprave, dizala, hidrauličke preše (tijeske ), strojeve za preoblikovanje, naprave za pripremu, automatizirane proizvodne linije, strojeve za preoblikovanje plastičnih masa, u proizvodnji ekološke opreme.
Ostalo
filteri, brze spojke, s1 gumice, semerinzi, brtve – klipne brtve, o-ring, elektromagnetni ventili, nepovratni ventili, špule…